dijous, 28 de novembre del 2013
Agermanament postal de Nadal
dijous, 14 de novembre del 2013
dimarts, 5 de novembre del 2013
dimarts, 22 d’octubre del 2013
Blanes
Etiquetes de comentaris:
Montse foto
Generalitat de Catalunya Departament d’Ensenyament Escola infantil i primària Pinya de Rosa SORTIDA: RUTA DE LES LLEGENDES DE GIRONA I CATEDRAL Sortirem de l'escola a les 9h del matí i tornarem a les 17:00h. Cal portar: -Esmorzar, dinar i begudes. -Recomanem portar el xandall de l’escola (per a una identificació més ràpida dels alumnes).
diumenge, 30 de juny del 2013
JUGUEM?
Esteu avorrits? Ja???????????????
Doncs aquí un enllaç de jocs molt divertits.
Esperem que us agradin!
I si esteu avorrits... llegiu molt i sortiu a passejar i a jugar pel carrer amb els altres!!!
Abraçades,
Doncs aquí un enllaç de jocs molt divertits.
Esperem que us agradin!
I si esteu avorrits... llegiu molt i sortiu a passejar i a jugar pel carrer amb els altres!!!
Abraçades,
dijous, 20 de juny del 2013
DESPEDIDA I RECOMANACIONS PER L'ESTIU
Estimades famílies, estimats nens i nenes de 3r...
Això ja s'acaba!!!
Demà és l'últim dia d'escola i us volíem dedicar aquest poema que ens ha arribat d'una gran amiga i persona...
M'HE QUEDAT TOTA SOLETA
NENS I NENS JA HAN MARXAT.
LES CLASSES, CALLADES I BUIDES...
L'ESTIU JA ÉS ARRIBAT!
EL PORXO SENSE CONVERSES,
EL PATI MUT DE RIALLA...
LA CALOR QUE TOT HO ENVOLTA...
M'HA DEIXAT SENSE CANALLA!
LOLA CASAS
Us volem deixar unes recomanacions que pensem que són importants:
Cal repassar les taules (molts ja teniu aquest gran objectiu aconseguit, no l'oblidem!), llegir a diari i escriure de tant en quant.
D'altra banda, els que no han tingut uns bons resultats, caldria repassar. Us recomanem els quadernets de l'editorial Santillana (el quadern d'estiu i el d'ortografia i gramàtica) o bé, la feina que trobareu en el següent enllaç d'una escola de Malgrat de mar que ha el·laborat un dossier de cada matèria i que està molt ben fet. (Feu clic a sobre de la imatge):

Els tutors de 3r ens volem despedir i donar les gràcies a les famílies, que ens han recolzat al llarg del curs. Esperem que passeu un gran estiu. Ens veiem a la tornada!
Petons i abraçades!
Això ja s'acaba!!!
Demà és l'últim dia d'escola i us volíem dedicar aquest poema que ens ha arribat d'una gran amiga i persona...
M'HE QUEDAT TOTA SOLETA
NENS I NENS JA HAN MARXAT.
LES CLASSES, CALLADES I BUIDES...
L'ESTIU JA ÉS ARRIBAT!
EL PORXO SENSE CONVERSES,
EL PATI MUT DE RIALLA...
LA CALOR QUE TOT HO ENVOLTA...
M'HA DEIXAT SENSE CANALLA!
LOLA CASAS
Us volem deixar unes recomanacions que pensem que són importants:
Cal repassar les taules (molts ja teniu aquest gran objectiu aconseguit, no l'oblidem!), llegir a diari i escriure de tant en quant.
D'altra banda, els que no han tingut uns bons resultats, caldria repassar. Us recomanem els quadernets de l'editorial Santillana (el quadern d'estiu i el d'ortografia i gramàtica) o bé, la feina que trobareu en el següent enllaç d'una escola de Malgrat de mar que ha el·laborat un dossier de cada matèria i que està molt ben fet. (Feu clic a sobre de la imatge):
Els tutors de 3r ens volem despedir i donar les gràcies a les famílies, que ens han recolzat al llarg del curs. Esperem que passeu un gran estiu. Ens veiem a la tornada!
Petons i abraçades!
diumenge, 16 de juny del 2013
ÚLTIMA SETMANA!!!
Aquesta última setmana també serà molt especial.
L'escola ha organitzat un munt d'activitats amb la intenció de tancar el curs i poder gaudir la última setmana fent coses diferents a través de les intel·ligències múltiples. Si voleu saber més sobre aquest tema... Feu clic al següent enllaç: http://es.slideshare.net/emoc/inteligencias-multiples-en-el-aula
Aquí us deixem el programa d'aquesta setmana. Atenció sobretot DIMARTS i DIVENDRES, perquè seran imprescindibles posar-se crema solar i gorra!
RECORDEM QUE L'HORARI D'AQUESTS DIES ÉL L'HABITUAL DE JORNADA INTENSIVA (de 9 a 13h)
DILLUNS: Activitats d'intel·ligències múltiples a l'escola.
DIMARTS: Anem a la platja! on seguirem treballant les intel·ligències múltiples a través de jocs i propostes. Cal portar: gorra, banyador, tovallola (millor petita), crema solar (posar pel matí a casa també), esmorzar i ampolla d'aigua.
DIMECRES: Activitats d'intel·ligències múltiples a l'escola.
DIJOUS: matí sorpresa a l'escola.
DIVENDRES: Festa de l'aigua.
Des d'aquí, els tutors de 3r volem donar les gràcies als mestres del cicle per preparar les activitats amb il·lusió. I també volem reconèixer el gran esforç organitzatiu que han fet en Jordi de 6è i l'Anna d'educació física, junt amb els alumnes de 6è, per tal de poder tenir una bona cloenda l'últim dia d'escola i organitzar tot el muntatge de la festa. Estem encantats!!! Sou genials!!!
PROJECTE
Hola nois i noies de 3r.
Us ha agradat el projecte? Estem molt contents de poder treballar "Vull un enciam". Ha estat un projecte preparat amb molta il·lusió i des d'aquí felicitem als responsables de poder fer-ho possible.
Ha estat una setmana molt divertida i hem après molts aspectes nous que ja coneixiem una mica però que hem tingut la possibilitat de portar-los a la pràctica.
Esperem els vostres comentaris del que més us ha agradat!

Us ha agradat el projecte? Estem molt contents de poder treballar "Vull un enciam". Ha estat un projecte preparat amb molta il·lusió i des d'aquí felicitem als responsables de poder fer-ho possible.
Ha estat una setmana molt divertida i hem après molts aspectes nous que ja coneixiem una mica però que hem tingut la possibilitat de portar-los a la pràctica.
Esperem els vostres comentaris del que més us ha agradat!
diumenge, 2 de juny del 2013
PES I MASSA
EL VOLUM I LA CAPACITAT.
Etiquetes de comentaris:
CAPACITAT,
MATEMÀTIQUES,
VOLUM
JOCS MATEMÀTICS
Ànims noies i nois de 3r! Ja queda poc i això ja fa olor a estiu! Un últim esforç!!!
I aquí una mica de jocs matemàtics.

I aquí una mica de jocs matemàtics.
Etiquetes de comentaris:
JOCS,
MATEMÀTICS
diumenge, 26 de maig del 2013
QÜESTIONARI DE LES HORES
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
RELLOTGE
LES HORES
Aquí teniu un nou enllaç per repassar aquest contingut tan complicat!
En uns dies el tornarem a repassar i ja veureu que a poc a poc ho aconseguirem...
Feu clic a sobre de la imatge i a repassar!!!
En uns dies el tornarem a repassar i ja veureu que a poc a poc ho aconseguirem...
Feu clic a sobre de la imatge i a repassar!!!
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
RELLOTGE
dijous, 23 de maig del 2013
LONGITUD. JOC.
Etiquetes de comentaris:
JOC,
LONGITUD,
MATEMÀTIQUES
LONGITUD. EL TAMANY DELS OBJECTES.
A classe hem mesurat diferents objectes i hem observat que no podem utilitzar la mateixa mesura per tots els objectes. Practiquem més? Som-hi!
Etiquetes de comentaris:
LONGITUD,
MATEMÀTIQUES,
OBJECTES
LA LONGITUD
Tot i que ja vam treballar la mesura de polígons en el segon trimestre, ara aprondim en el tema de les mesures per tal de poder portar el terme el projecte d'aquest curs.
Aquí teniu un enllaç per seguir treballant la longitud. Endavant!

Aquí teniu un enllaç per seguir treballant la longitud. Endavant!
Etiquetes de comentaris:
ACTIVITATS,
LONGITUD,
MATEMÀTIQUES
diumenge, 19 de maig del 2013
SORTIDA BANYOLES
El dilluns passat vam anar d'excursió a Banyoles.
Vam aprendre moltes coses sobre el travertí i la formació del llac. També vam aprendre altres aspectes relacionats amb el respecte per la natura i el medi ambient.
I vam compartir un gran dia amb els nostres amics!!! Mireu, mireu... (Feu clic a sobre de la imatge)
Vam aprendre moltes coses sobre el travertí i la formació del llac. També vam aprendre altres aspectes relacionats amb el respecte per la natura i el medi ambient.
I vam compartir un gran dia amb els nostres amics!!! Mireu, mireu... (Feu clic a sobre de la imatge)
dissabte, 11 de maig del 2013
TENS HORA?
Seguim treballant el rellotge... Després dels quarts... una mica més!!!
T'atreveixes? Doncs ja saps què has de fer! Fes clic a sobre de la imatge!
T'atreveixes? Doncs ja saps què has de fer! Fes clic a sobre de la imatge!
Etiquetes de comentaris:
JCLIC,
MATEMÀTIQUES,
RELLOTGE
QUINA HORA ÉS?
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
QUARTS,
RELLOTGE
PARAULES DERIVADES 2
Etiquetes de comentaris:
CATALANA,
DIMINUTIUS,
LLENGUA
PARAULES DERIVADES
A llengua, estem treballant les paraules derivades.
Aquí teniu un enllaç per practicar els AUGMENTATIUS.
Endavant!
Aquí teniu un enllaç per practicar els AUGMENTATIUS.
Endavant!
Etiquetes de comentaris:
AUGMENTATIUS,
CATALANA,
LLENGUA
EL MONSTRE DE BANYOLES
Preparats per anar d'excursió?
Doncs aquí teniu la cançó! Feu clic a sobre de la imatge i podreu escoltar la música en versió karaoke.
Som-hi!
Doncs aquí teniu la cançó! Feu clic a sobre de la imatge i podreu escoltar la música en versió karaoke.
Som-hi!
dimecres, 8 de maig del 2013
BIBLIOTECA BLANES
Aquest curs hem realitzat diferents sortides per Blanes per tal de conéixer la nostra vila.
Hem anat a la biblioteca i ens ha encantat. Hem après com s'ordenen i classifiquen els llibres, els diferents espais i recursos, les normes d'ús i un munt de coses interessants a través d'una gincama. Ho voleu veure?
Hem anat a la biblioteca i ens ha encantat. Hem après com s'ordenen i classifiquen els llibres, els diferents espais i recursos, les normes d'ús i un munt de coses interessants a través d'una gincama. Ho voleu veure?
Etiquetes de comentaris:
BIBLIOTECA,
Blanes,
SORTIDA
dimarts, 7 de maig del 2013
SANT JORDI
Aquí us deixem algunes imatges del dia de Sant Jordi.
Pel matí, vam fer un punt de llibre en agermanament i per la tarda es va fer l'entrega de premis a la cançó dels diferents grups guanyadors.
Ens ho vam passar molt bé. Esperem que us agradi!
Pel matí, vam fer un punt de llibre en agermanament i per la tarda es va fer l'entrega de premis a la cançó dels diferents grups guanyadors.
Ens ho vam passar molt bé. Esperem que us agradi!
Etiquetes de comentaris:
AGERMANAMENT,
JORDI,
SANT
divendres, 3 de maig del 2013
ERIC. RECOLLIDA DE TAPS.
Bon dia famílies!
Aquesta setmana l'Eric, un company de 1r de la nostra escola, ens ha vingut a visitar a la classe per demanar la nostra ajuda. Necessita que recollim taps per tal de poder comprar els nous implants cloquears nous que necessita, ja que els que té, ja no funcionen del tot bé.
Aquí us deixem el cartell que també trobareu al suro exterior de l'escola on hi ha més detalls.
Esperem la vostra col·laboració.
Gràcies a tothom!
Aquesta setmana l'Eric, un company de 1r de la nostra escola, ens ha vingut a visitar a la classe per demanar la nostra ajuda. Necessita que recollim taps per tal de poder comprar els nous implants cloquears nous que necessita, ja que els que té, ja no funcionen del tot bé.
Aquí us deixem el cartell que també trobareu al suro exterior de l'escola on hi ha més detalls.
Esperem la vostra col·laboració.
Gràcies a tothom!
diumenge, 28 d’abril del 2013
MÉS DIVISIONS...
I per tal d'entretenir aquest diumenge plujós... més divisions!
Atenció! No és fàcil! Si ho aconseguiu, informeu-nos!!!
Feu clic sobre la imatge!!!

T'enrecordes?
D DIVIDEND
d DIVISOR
C QUOCIENT (Hi ha una C perquè estava escrit en castellà: cociente)
R RESIDU
Atenció! No és fàcil! Si ho aconseguiu, informeu-nos!!!
Feu clic sobre la imatge!!!
T'enrecordes?
D DIVIDEND
d DIVISOR
C QUOCIENT (Hi ha una C perquè estava escrit en castellà: cociente)
R RESIDU
Etiquetes de comentaris:
ACTIVITATS,
DIVISIÓ,
MATEMÀTIQUES
divendres, 26 d’abril del 2013
ESCOLA NATURA DE BANYOLES
Les activitats de l'excursió a Banyoles del dia 13 de Maig la realitzarem a través de l'Escola Natura.
Us deixem l'enllaç per si voleu donar un cop d'ull...
http://www.escolanaturabanyoles.org/index.php?oferta_pedagogica
Us deixem l'enllaç per si voleu donar un cop d'ull...
http://www.escolanaturabanyoles.org/index.php?oferta_pedagogica
SORTIDA A BANYOLES
El dia 13 de maig farem la sortida del tercer trimestre a Banyoles.
Per tal d'anar aprenent coses sobre el llac i la població, us deixem aquest enllaç interessant en el que s'expliquen moltes coses.
Esperem que us agradi. (Feu clic a sobre de la imatge)
Tutors de 3r
Per tal d'anar aprenent coses sobre el llac i la població, us deixem aquest enllaç interessant en el que s'expliquen moltes coses.
Esperem que us agradi. (Feu clic a sobre de la imatge)
Tutors de 3r
DOCUMENTS VARIS
Etiquetes de comentaris:
CATALÀ. ALUMNES,
POEMES
dimarts, 23 d’abril del 2013
DIVIDINT EN EL MAR
Més divisions... cal anar-les practicant.
I per això, us proposem aquest joc...
Vigileu amb les medusses!!!
Endavant!!!
I per això, us proposem aquest joc...
Vigileu amb les medusses!!!
Endavant!!!
Etiquetes de comentaris:
DIVIDIR,
MAR,
MATEMÀTIQUES
FELIÇ DIA DE SANT JORDI
Feliç dia de Sant Jordi a tothom.
Avui tenim un dia ple d'activitats. Pel matí hem fet el punt de llibre en agermanament i per la tarda l'entrega de premis del concurs literari que aquest any es tractava d'inventar la lletra d'una cançó. Felicitats als guanyadors... 3rB!!! I enhorabona a tots els participants!
Aviat posarem alguna foto d'aquest dia tan especial que hem celebrat a l'escola.


Avui tenim un dia ple d'activitats. Pel matí hem fet el punt de llibre en agermanament i per la tarda l'entrega de premis del concurs literari que aquest any es tractava d'inventar la lletra d'una cançó. Felicitats als guanyadors... 3rB!!! I enhorabona a tots els participants!
Aviat posarem alguna foto d'aquest dia tan especial que hem celebrat a l'escola.
Etiquetes de comentaris:
AGERMANAMENT,
JORDI,
SANT
diumenge, 21 d’abril del 2013
MURALS DE SANT JORDI
Aquest cap de setmana, alguns alumnes de cicle mitjà han participat en el concurs de murals que es realitza cada any al passeig de mar.
El temps va acompanyar i tothom va acabar fins a dalt de pintura. Va ser molt divertit!!!
Aquí teniu unes imatges del dia (Feu clic a sobre del drac i veureu un vídeo)

El temps va acompanyar i tothom va acabar fins a dalt de pintura. Va ser molt divertit!!!
Aquí teniu unes imatges del dia (Feu clic a sobre del drac i veureu un vídeo)
Etiquetes de comentaris:
ACTIVITATS,
ALUMNES,
JORDI,
MURALS,
SANT
Subscriure's a:
Missatges (Atom)








