dijous, 14 de novembre del 2013

dimarts, 5 de novembre del 2013

Agermanament 3r amb P-5, 25 de novembre.

https://plus.google.com/photos/104187919245640620032/albums/5942823045799085009?authkey=CJizoZ_z4d3uXQ

Clica la imatge per veure l'àlbum.

ARBRES FRUITERS

Els alumnes de tercer hem anat a veure els arbres fruiters


https://plus.google.com/photos/108864218660777143012/albums/5942817155370718017?authkey=CJbq7IzRhfzA5wE
           
                                         CLICA LA FOTO PER VEURE'N MES

DIBUIXEM AMB FORMES GEOMÈTRIQUES

Els nens i nenes de 4t B hem fet dibuixos inspirats en formes geomètriques.
https://plus.google.com/photos/108864218660777143012/albums/5942816943505223521?authkey=CImJ0tyogbrVzgE


(fes clic a la imatge)



















Els alumnes de 3r hem estudiat els arbres que tenim a l'escola. Són els següents:

PERER

dimarts, 22 d’octubre del 2013

Blanes

Vila de Blanes Costa Brava

Elena

Avui és l'aniversari de la meva germana, la Laura.


Generalitat de Catalunya Departament d’Ensenyament Escola infantil i primària Pinya de Rosa SORTIDA: RUTA DE LES LLEGENDES DE GIRONA I CATEDRAL Sortirem de l'escola a les 9h del matí i tornarem a les 17:00h. Cal portar: -Esmorzar, dinar i begudes. -Recomanem portar el xandall de l’escola (per a una identificació més ràpida dels alumnes).

diumenge, 30 de juny del 2013

JUGUEM?

Esteu avorrits? Ja???????????????

Doncs aquí un enllaç de jocs molt divertits.

Esperem que us agradin!

I si esteu avorrits... llegiu molt i sortiu a passejar i a jugar pel carrer amb els altres!!!

Abraçades,

dijous, 20 de juny del 2013

DESPEDIDA I RECOMANACIONS PER L'ESTIU

Estimades famílies, estimats nens i nenes de 3r...

Això ja s'acaba!!!

Demà és l'últim dia d'escola i us volíem dedicar aquest poema que ens ha arribat d'una gran amiga i persona...

M'HE QUEDAT TOTA SOLETA
NENS I NENS JA HAN MARXAT.
LES CLASSES, CALLADES I BUIDES...
L'ESTIU JA ÉS ARRIBAT!
EL PORXO SENSE CONVERSES,
EL PATI MUT DE RIALLA...
LA CALOR QUE TOT HO ENVOLTA...
M'HA DEIXAT SENSE CANALLA!

                                        LOLA CASAS

Us volem deixar unes recomanacions que pensem que són importants:
Cal repassar les taules (molts ja teniu aquest gran objectiu aconseguit, no l'oblidem!), llegir a diari i escriure de tant en quant.
D'altra banda, els que no han tingut uns bons resultats, caldria repassar. Us recomanem els quadernets de l'editorial Santillana (el quadern d'estiu i el d'ortografia i gramàtica) o bé, la feina que trobareu en el següent enllaç d'una escola de Malgrat de mar que ha el·laborat un dossier de cada matèria i que està molt ben fet. (Feu clic a sobre de la imatge):



Els tutors de 3r ens volem despedir  i donar les gràcies a les famílies, que ens han recolzat al llarg del curs. Esperem que passeu un gran estiu. Ens veiem a la tornada!

Petons i abraçades!

diumenge, 16 de juny del 2013

ÚLTIMA SETMANA!!!


Aquesta última setmana també serà molt especial.

L'escola ha organitzat un munt d'activitats amb la intenció de tancar el curs i poder gaudir la última setmana fent coses diferents a través de les intel·ligències múltiples. Si voleu saber més sobre aquest tema... Feu clic al següent enllaç: http://es.slideshare.net/emoc/inteligencias-multiples-en-el-aula

Aquí us deixem el programa d'aquesta setmana. Atenció sobretot DIMARTS i DIVENDRES, perquè seran imprescindibles posar-se crema solar i gorra!

RECORDEM QUE L'HORARI D'AQUESTS DIES ÉL L'HABITUAL DE JORNADA INTENSIVA (de 9 a 13h)

DILLUNS: Activitats d'intel·ligències múltiples a l'escola.
DIMARTS: Anem a la platja! on seguirem treballant les intel·ligències múltiples a través de jocs i propostes. Cal portar: gorra, banyador, tovallola (millor petita), crema solar (posar pel matí a casa també), esmorzar i ampolla d'aigua.
DIMECRES: Activitats d'intel·ligències múltiples a l'escola.
DIJOUS: matí sorpresa a l'escola.
DIVENDRES: Festa de l'aigua.

Des d'aquí, els tutors de 3r volem donar les gràcies als mestres del cicle per preparar les activitats amb il·lusió. I també volem reconèixer el gran esforç organitzatiu que han fet en Jordi de 6è i l'Anna d'educació física, junt amb els alumnes de 6è, per tal de poder tenir una bona cloenda l'últim dia d'escola i organitzar tot el muntatge de la festa. Estem encantats!!! Sou genials!!!

PROJECTE

Hola nois i noies de 3r.
Us ha agradat el projecte? Estem molt contents de poder treballar "Vull un enciam". Ha estat un projecte preparat amb molta il·lusió i des d'aquí felicitem als responsables de poder fer-ho possible.

Ha estat una setmana molt divertida i hem après molts aspectes nous que ja coneixiem una mica però que hem tingut la possibilitat de portar-los a la pràctica.

Esperem els vostres comentaris del que més us ha agradat!



diumenge, 2 de juny del 2013

PES I MASSA

Ai! Que ens havíem oblidat del pes i la massa! Són molt importants: per saber el nostre pes, per anar a comprar xuxes (o fruits secs), per saber quin pes podem posar a la motxilla...

Som-hi!

EL VOLUM I LA CAPACITAT.

Endavant! Ja acabem amb les mates!!!

JOCS MATEMÀTICS

Ànims noies i nois de 3r! Ja queda poc i això ja fa olor a estiu! Un últim esforç!!!

I aquí una mica de jocs matemàtics.



diumenge, 26 de maig del 2013

QÜESTIONARI DE LES HORES

Posa't a prova i explica'ns com ha anat!

Ànims! Fes clic a sobre de la imatge!

LES HORES

Aquí teniu un nou enllaç per repassar aquest contingut tan complicat!

En uns dies el tornarem a repassar i ja veureu que a poc a poc ho aconseguirem...

Feu clic a sobre de la imatge i a repassar!!!




dijous, 23 de maig del 2013

LONGITUD. JOC.

I ara... un joc de longituds... Preparats? Doncs endavant!

LONGITUD. EL TAMANY DELS OBJECTES.

A classe hem mesurat diferents objectes i hem observat que no podem utilitzar la mateixa mesura per tots els objectes. Practiquem més? Som-hi!

LA LONGITUD

Tot i que ja vam treballar la mesura de polígons en el segon trimestre, ara aprondim en el tema de les mesures per tal de poder portar el terme el projecte d'aquest curs.

Aquí teniu un enllaç per seguir treballant la longitud. Endavant!



diumenge, 19 de maig del 2013

SORTIDA BANYOLES

El dilluns passat vam anar d'excursió a Banyoles.

Vam aprendre moltes coses sobre el travertí i la formació del llac. També vam aprendre altres aspectes relacionats amb el respecte per la natura i el medi ambient.

I vam compartir un gran dia amb els nostres amics!!! Mireu, mireu... (Feu clic a sobre de la imatge)

dissabte, 11 de maig del 2013

TENS HORA?

Seguim treballant el rellotge... Després dels quarts... una mica més!!!

T'atreveixes? Doncs ja saps què has de fer! Fes clic a sobre de la imatge!

QUINA HORA ÉS?

Estem començant a treballar el rellotge.

Si voleu practicar, feu clic a sobre de la imatge!

PARAULES DERIVADES 2

I si ho volem fer més petit? Fem servir els diminutius!!!

PARAULES DERIVADES

A llengua, estem treballant les paraules derivades.

Aquí teniu un enllaç per practicar els AUGMENTATIUS.

Endavant!

EL MONSTRE DE BANYOLES

Preparats per anar d'excursió?

Doncs aquí teniu la cançó! Feu clic a sobre de la imatge i podreu escoltar la música en versió karaoke.

Som-hi!

dimecres, 8 de maig del 2013

BIBLIOTECA BLANES

Aquest curs hem realitzat diferents sortides per Blanes per tal de conéixer la nostra vila.

Hem anat a la biblioteca i ens ha encantat. Hem après com s'ordenen i classifiquen els llibres, els diferents espais i recursos, les normes d'ús i un munt de coses interessants a través d'una gincama. Ho voleu veure?

dimarts, 7 de maig del 2013

SANT JORDI

Aquí us deixem algunes imatges del dia de Sant Jordi.

Pel matí, vam fer un punt de llibre en agermanament i per la tarda es va fer l'entrega de premis a la cançó dels diferents grups guanyadors.

Ens ho vam passar molt bé. Esperem que us agradi!

divendres, 3 de maig del 2013

ERIC. RECOLLIDA DE TAPS.

Bon dia famílies!

Aquesta setmana l'Eric, un company de 1r de la nostra escola, ens ha vingut a visitar a la classe per demanar la nostra ajuda. Necessita que recollim taps per tal de poder comprar els nous implants cloquears nous que necessita, ja que els que té, ja no funcionen del tot bé.

Aquí us deixem el cartell que també trobareu al suro exterior de l'escola on hi ha més detalls.

Esperem la vostra col·laboració.

Gràcies a tothom!

diumenge, 28 d’abril del 2013

MÉS DIVISIONS...

I per tal d'entretenir aquest diumenge plujós... més divisions!

Atenció! No és fàcil! Si ho aconseguiu, informeu-nos!!!

Feu clic sobre la imatge!!!


T'enrecordes?
D DIVIDEND
d DIVISOR
C QUOCIENT (Hi ha una C perquè estava escrit en castellà: cociente)
R RESIDU

divendres, 26 d’abril del 2013

ESCOLA NATURA DE BANYOLES

Les activitats de l'excursió a Banyoles del dia 13 de Maig la realitzarem a través de l'Escola Natura.

Us deixem l'enllaç per si voleu donar un cop d'ull...

http://www.escolanaturabanyoles.org/index.php?oferta_pedagogica



SORTIDA A BANYOLES

El dia 13 de maig farem la sortida del tercer trimestre a Banyoles.

Per tal d'anar aprenent coses sobre el llac i la població, us deixem aquest enllaç interessant en el que s'expliquen moltes coses.

Esperem que us agradi. (Feu clic a sobre de la imatge)

Tutors de 3r

DOCUMENTS VARIS

Hem escanejat unes feines d'un grup de 3r. Esperem que us agradin.






dimarts, 23 d’abril del 2013

DIVIDINT EN EL MAR

Més divisions... cal anar-les practicant.

I per això, us proposem aquest joc...

Vigileu amb les medusses!!!

Endavant!!!

FELIÇ DIA DE SANT JORDI

Feliç dia de Sant Jordi a tothom.

Avui tenim un dia ple d'activitats. Pel matí hem fet el punt de llibre en agermanament i per la tarda l'entrega de premis del concurs literari que aquest any es tractava d'inventar la lletra d'una cançó. Felicitats als guanyadors... 3rB!!! I enhorabona a tots els participants!

Aviat posarem alguna foto d'aquest dia tan especial que hem celebrat a l'escola.



diumenge, 21 d’abril del 2013

MURALS DE SANT JORDI

Aquest cap de setmana, alguns alumnes de cicle mitjà han participat en el concurs de murals que es realitza cada any al passeig de mar.

El temps va acompanyar i tothom va acabar fins a dalt de pintura. Va ser molt divertit!!!

Aquí teniu unes imatges del dia (Feu clic a sobre del drac i veureu un vídeo)