PROVA PINYA MITJA
divendres, 26 d’abril del 2013
SORTIDA A BANYOLES
El dia 13 de maig farem la sortida del tercer trimestre a Banyoles.
Per tal d'anar aprenent coses sobre el llac i la població, us deixem aquest enllaç interessant en el que s'expliquen moltes coses.
Esperem que us agradi. (Feu clic a sobre de la imatge)
Tutors de 3r
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada