Tienes razón Bart este juego mola,preo las mates molan desde siempre.EL PEBROT VERMELL.
A sigut super chulo aquest joc , espero que poseu molts mes d´ aquest jocs.
Tienes razón Bart este juego mola,preo las mates molan desde siempre.EL PEBROT VERMELL.
ResponEliminaA sigut super chulo aquest joc , espero que poseu molts mes d´ aquest jocs.
ResponElimina