dissabte, 30 de març del 2013
PREGUNTA'T LES TAULES
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
MULTIPLICAR,
TAULES
TAULES DE MULTIPLICAR
Hola a tothom!!!
Hem desconectat una mica, però ja tornem a ser aquí. Com ha anat fins ara? La veritat és que nosaltres no ens podem queixar. És un temps que hem d'aprofitar i gaudir tot el que es pugui amb les famílies!
Doncs aquí, una mica de repàs de taules de multiplicar, que eren part dels deures d'aquests dies (saber-les totes de memòria i saltejades per tal d'avançar amb les divisions).
Endavant!

Hem desconectat una mica, però ja tornem a ser aquí. Com ha anat fins ara? La veritat és que nosaltres no ens podem queixar. És un temps que hem d'aprofitar i gaudir tot el que es pugui amb les famílies!
Doncs aquí, una mica de repàs de taules de multiplicar, que eren part dels deures d'aquests dies (saber-les totes de memòria i saltejades per tal d'avançar amb les divisions).
Endavant!
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
MULTIPLICAR,
TAULES
diumenge, 17 de març del 2013
SEGUIM DIVIDINT
Quan vosaltres vau néixer, sabieu caminar? I com en vau aprendre? Pregunteu a les vostres famílies... no va ser una tasca fàcil!
Molts vau caure moltes vegades de cul, altres us vau fer algun bony o morat... d'altres ho van fer de seguida i altres semblava que no arribarien mai a aconseguir-ho...
I què volem dir amb això?
Que la divisió no és fàcil! Com aprendre a caminar! Però que cal practicar, practicar, practicar i practicar (i saber les taules, clar!) per aprendre-la... que alguns ho trobareu més fàcil que altres, però que tots ho podem aconseguir!
Així que no us desanimeu i endavant!!!
A practicar!!!

Molts vau caure moltes vegades de cul, altres us vau fer algun bony o morat... d'altres ho van fer de seguida i altres semblava que no arribarien mai a aconseguir-ho...
I què volem dir amb això?
Que la divisió no és fàcil! Com aprendre a caminar! Però que cal practicar, practicar, practicar i practicar (i saber les taules, clar!) per aprendre-la... que alguns ho trobareu més fàcil que altres, però que tots ho podem aconseguir!
Així que no us desanimeu i endavant!!!
A practicar!!!
Etiquetes de comentaris:
DIVISIÓ,
MATEMÀTIQUES
APRÈN A DIVIDIR TU SOL
Ja hem començat la divisió... Encara hi ha alumnes que cal que repassin a diari les taules, però hem fet un pas endavant abans d'acabar el trimestre.
Aquí us deixem un enllaç per aprendre a dividir sols! Està ben explicat i hi ha un part de pràctica. Seria molt interessant entrar-hi!
Endavant!

Aquí us deixem un enllaç per aprendre a dividir sols! Està ben explicat i hi ha un part de pràctica. Seria molt interessant entrar-hi!
Endavant!
Etiquetes de comentaris:
DIVISIÓ,
MATEMÀTIQUES
dissabte, 16 de març del 2013
ENDEVINALLES I CAL·LIGRAMES
A l'hora de català, dins la part d'expressió escrita, hem treballat la poesia i els cal·ligrames.
Fa uns dies us vam posar diferents enllaços per a treballar la poesia.
Els cal·ligrames són un tipus de poemes visuals. És un text, generalment poètic, en què es fa un dibuix amb la lletra i que té relació amb el seu contingut.
Aquests dies hem estat buscant endevinalles per fer cal·ligrames. Aquí us deixem algunes de les que han sortit a classe. A veure si les endevineu!!!
1. 2.
VA SEMPRE DE VIATGE, UNA VELLA AMB UNA DENT,
SENSE MALETA NI BASTÓ, QUE FA CÓRRER TOTA LA GENT.
HI HA DIES QUE SEMBLA UN FORMATGE QUÈ ÉS?
I ALTRES UNA TALLADA DE MELÓ.
QUÈ ÉS?
3. 4.
SÓC MOLT VERGONYOSA, TAN GRAN COM UN CAMÍ,
SEMPRE QUE ARRIBA ALGÚ, HI CAP EN UN POT PETIT.
M'AMAGO A LA MEVA CLOSCA. QUÈ ÉS?
QUÈ ÉS?
5. 6.
SÓC UN ANIMAL, QUÈ ÉS ALLÒ QUE ESPANTA TANT,
QUE VIU AL MAR. QUE EN FUIG TOTHOM A L'INSTANT?
I CINC POTES TINC. QUÈ ÉS?
APAREIXO AL CEL,
QUAN ES FA DE NIT.
QUÈ ÉS?
7. 8.
SEMBLO UNA SERP ÉS PETIT COM UNA NOU,
I A LA SERP HI SÓC. PORTA BANYES I NO ÉS BOU,
SI NO HO SAPS, NO TÉ PEUS PERÒ ES MOU.
ETS MÉS RUC QUE UN SOC. QUÈ ÉS?
QUÈ ÉS?
9.
EN MI ES MOREN ELS RIUS
I PER MI ELS VAIXELLS VAN;
MOLT BREU ÉS EL MEU NOM
TRES LLETRES, NO TÉ MÉS.
QUÈ ÉS?
Ja sabeu les respostes? Una mica d'ajuda!
Fa uns dies us vam posar diferents enllaços per a treballar la poesia.
Els cal·ligrames són un tipus de poemes visuals. És un text, generalment poètic, en què es fa un dibuix amb la lletra i que té relació amb el seu contingut.
Aquests dies hem estat buscant endevinalles per fer cal·ligrames. Aquí us deixem algunes de les que han sortit a classe. A veure si les endevineu!!!
1. 2.
VA SEMPRE DE VIATGE, UNA VELLA AMB UNA DENT,
SENSE MALETA NI BASTÓ, QUE FA CÓRRER TOTA LA GENT.
HI HA DIES QUE SEMBLA UN FORMATGE QUÈ ÉS?
I ALTRES UNA TALLADA DE MELÓ.
QUÈ ÉS?
3. 4.
SÓC MOLT VERGONYOSA, TAN GRAN COM UN CAMÍ,
SEMPRE QUE ARRIBA ALGÚ, HI CAP EN UN POT PETIT.
M'AMAGO A LA MEVA CLOSCA. QUÈ ÉS?
QUÈ ÉS?
5. 6.
SÓC UN ANIMAL, QUÈ ÉS ALLÒ QUE ESPANTA TANT,
QUE VIU AL MAR. QUE EN FUIG TOTHOM A L'INSTANT?
I CINC POTES TINC. QUÈ ÉS?
APAREIXO AL CEL,
QUAN ES FA DE NIT.
QUÈ ÉS?
7. 8.
SEMBLO UNA SERP ÉS PETIT COM UNA NOU,
I A LA SERP HI SÓC. PORTA BANYES I NO ÉS BOU,
SI NO HO SAPS, NO TÉ PEUS PERÒ ES MOU.
ETS MÉS RUC QUE UN SOC. QUÈ ÉS?
QUÈ ÉS?
9.
EN MI ES MOREN ELS RIUS
I PER MI ELS VAIXELLS VAN;
MOLT BREU ÉS EL MEU NOM
TRES LLETRES, NO TÉ MÉS.
QUÈ ÉS?
Ja sabeu les respostes? Una mica d'ajuda!
Etiquetes de comentaris:
CAL·LIGRAMES,
CATALANA,
ENDEVINALLES,
LLENGUA
dijous, 14 de març del 2013
CONTE DE MEDI SOBRE L'AIGUA
Aquí us deixem una gran aventura per llegir sobre l'aigua i el seu ús.
En "El increíble chapuzón de Zoe" podem aprendre moltes coses sobre l'ús de l'aigua i com fer-ne estalvi.
Esperem que us agradi!

En "El increíble chapuzón de Zoe" podem aprendre moltes coses sobre l'ús de l'aigua i com fer-ne estalvi.
Esperem que us agradi!
PALABRAS CON BR Y CON BL
Etiquetes de comentaris:
CASTELLANA,
LENGUA,
ORTOGRAFIA
ELS PLANETES
Estem treballant els planetes. En Dani ens ha proposat aquest vídeo que ens ha semblat molt interessant!
Nosaltres no som el centre de l'univers...
Us agrada? Gràcies Dani!

Nosaltres no som el centre de l'univers...
Us agrada? Gràcies Dani!
Etiquetes de comentaris:
COMPARACIÓ,
MEDI,
NATURAL,
PLANETES,
TAMANYS
dissabte, 9 de març del 2013
VISITA A L'AJUNTAMENT
Divendres vam anar de visita a l'ajuntament.
L'alcalde Josep Marigó ens va rebre i ens va ensenyar l'oficina de l'amic, el despatx i la sala de plens.
Al acabar, ens va deixar fer preguntes sobre temes que ens preocupen de la nostra vila.
Vam tornar pel mercat de la fruita, buscant i mirant preus.
Des d'aquí volem agrair a les mares i pares acompanyants.
Tutors de 3r.
Si feu clic sobre la imatge... ens podreu veure!

L'alcalde Josep Marigó ens va rebre i ens va ensenyar l'oficina de l'amic, el despatx i la sala de plens.
Al acabar, ens va deixar fer preguntes sobre temes que ens preocupen de la nostra vila.
Vam tornar pel mercat de la fruita, buscant i mirant preus.
Des d'aquí volem agrair a les mares i pares acompanyants.
Tutors de 3r.
Si feu clic sobre la imatge... ens podreu veure!
Etiquetes de comentaris:
AJUNTAMENT,
Blanes,
SORTIDA
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
