dijous, 14 de novembre del 2013

dimarts, 5 de novembre del 2013

Agermanament 3r amb P-5, 25 de novembre.

https://plus.google.com/photos/104187919245640620032/albums/5942823045799085009?authkey=CJizoZ_z4d3uXQ

Clica la imatge per veure l'àlbum.

ARBRES FRUITERS

Els alumnes de tercer hem anat a veure els arbres fruiters


https://plus.google.com/photos/108864218660777143012/albums/5942817155370718017?authkey=CJbq7IzRhfzA5wE
           
                                         CLICA LA FOTO PER VEURE'N MES

DIBUIXEM AMB FORMES GEOMÈTRIQUES

Els nens i nenes de 4t B hem fet dibuixos inspirats en formes geomètriques.
https://plus.google.com/photos/108864218660777143012/albums/5942816943505223521?authkey=CImJ0tyogbrVzgE


(fes clic a la imatge)



















Els alumnes de 3r hem estudiat els arbres que tenim a l'escola. Són els següents:

PERER