Mireu, mireu!!!
diumenge, 26 d’abril del 2015
MURALS DE SANT JORDI
Alguns alumnes de Cicle Mitjà va participar en l'activitat de Murals de Sant Jordi organitzada per l'ajuntament de Blanes.
dimarts, 7 d’abril del 2015
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
