PROVA PINYA MITJA

dissabte, 11 de maig del 2013

TENS HORA?

Seguim treballant el rellotge... Després dels quarts... una mica més!!!

T'atreveixes? Doncs ja saps què has de fer! Fes clic a sobre de la imatge!

Publicat per Cicle Mitjà - Pinya de Rosa a 10:03
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: JCLIC, MATEMÀTIQUES, RELLOTGE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2015 (11)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2014 (50)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (11)
    • ►  d’octubre (15)
    • ►  de setembre (10)
    • ►  de febrer (10)
  • ▼  2013 (90)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de juny (7)
    • ▼  de maig (14)
      • QÜESTIONARI DE LES HORES
      • LES HORES
      • LONGITUD. JOC.
      • LONGITUD. EL TAMANY DELS OBJECTES.
      • LA LONGITUD
      • SORTIDA BANYOLES
      • TENS HORA?
      • QUINA HORA ÉS?
      • PARAULES DERIVADES 2
      • PARAULES DERIVADES
      • EL MONSTRE DE BANYOLES
      • BIBLIOTECA BLANES
      • SANT JORDI
      • ERIC. RECOLLIDA DE TAPS.
    • ►  d’abril (17)
    • ►  de març (16)
    • ►  de febrer (15)
    • ►  de gener (11)
  • ►  2012 (67)
    • ►  de desembre (15)
    • ►  de novembre (33)
    • ►  d’octubre (16)
    • ►  de setembre (3)

Dades personals

Cicle Mitjà - Pinya de Rosa
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.