PROVA PINYA MITJA
dimecres, 2 de setembre del 2015
diumenge, 26 d’abril del 2015
MURALS DE SANT JORDI
Alguns alumnes de Cicle Mitjà va participar en l'activitat de Murals de Sant Jordi organitzada per l'ajuntament de Blanes.
Mireu, mireu!!!
dimarts, 7 d’abril del 2015
dimarts, 31 de març del 2015
SORTIDA A L'AJUNTAMENT
L'últim dia d'escola, els de 3rC vam anar a l'ajuntament de Blanes.
Allà vam aprendre moltes coses i en Marigó, el nostre alcalde actual, ens va fer una visita guiada fins a la sala de plens. Li vam fer moltes preguntes relacionades amb el nostre poble.
Després vam anar a jugar una estoneta a la platja.
Aquí us deixem quatre fotos d'aquell dia!
Allà vam aprendre moltes coses i en Marigó, el nostre alcalde actual, ens va fer una visita guiada fins a la sala de plens. Li vam fer moltes preguntes relacionades amb el nostre poble.
Després vam anar a jugar una estoneta a la platja.
Aquí us deixem quatre fotos d'aquell dia!
diumenge, 1 de març del 2015
ACTIVITATS A 3rC
Aquesta setmana passada, vam fer diferents activitats a 3rC
Dilluns, ens van visitar 1 mare i 3 pares de la classe. Els vam fer una entrevista sobre les feines que hem treballat a l'hora de català com a tipologia textual i que hem relacionat amb el tema de medi que hem estudiat.
Des de l'escola, agraïr la col·laboració als entrevistats: Pepi, Josep, Santi i Ivan. Aquell dia vam aprendre moltes coses noves i vam aconseguir molta implicació per part de tots els de la classe. I agraïr l'interès i ganes de participar de la resta de mares i pares!
Dijous, vam fer la sortida a la Biblioteca. Allà vam aprendre moltes coses sobre llibres, catalogació, préstec i sobretot, a buscar coses amagades d'animals a través de la gimcana. També vam gaudir molt de la visita, l'entorn i de les persones que allà ens van atendre.
Agraïr l'acompanyament dels pares i mares que van venir (família de la Judit, l'Elsa, la Ingrid i l'Aitor) i animar-vos a que ens acompanyeu el proper divendres 27 de març a la sortida que farem els de 3rC a l'ajuntament.
Som-hi!
Dilluns, ens van visitar 1 mare i 3 pares de la classe. Els vam fer una entrevista sobre les feines que hem treballat a l'hora de català com a tipologia textual i que hem relacionat amb el tema de medi que hem estudiat.
Des de l'escola, agraïr la col·laboració als entrevistats: Pepi, Josep, Santi i Ivan. Aquell dia vam aprendre moltes coses noves i vam aconseguir molta implicació per part de tots els de la classe. I agraïr l'interès i ganes de participar de la resta de mares i pares!
Dijous, vam fer la sortida a la Biblioteca. Allà vam aprendre moltes coses sobre llibres, catalogació, préstec i sobretot, a buscar coses amagades d'animals a través de la gimcana. També vam gaudir molt de la visita, l'entorn i de les persones que allà ens van atendre.
Agraïr l'acompanyament dels pares i mares que van venir (família de la Judit, l'Elsa, la Ingrid i l'Aitor) i animar-vos a que ens acompanyeu el proper divendres 27 de març a la sortida que farem els de 3rC a l'ajuntament.
Som-hi!
Etiquetes de comentaris:
BIBLIOTECA,
ENTREVISTA,
PARES,
SORTIDA
dimarts, 24 de febrer del 2015
dimarts, 10 de febrer del 2015
MULTIPLICACIONS PINTANT
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
MULTIPLICACIONS
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

