Avui tenim un dia ple d'activitats. Pel matí hem fet el punt de llibre en agermanament i per la tarda l'entrega de premis del concurs literari que aquest any es tractava d'inventar la lletra d'una cançó. Felicitats als guanyadors... 3rB!!! I enhorabona a tots els participants!
Aviat posarem alguna foto d'aquest dia tan especial que hem celebrat a l'escola.
A MI MAN REGALAT UNA ROSA EL BRUNO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO QUE GUAIS COM L'ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ResponElimina