Vam aprendre moltes coses sobre el travertí i la formació del llac. També vam aprendre altres aspectes relacionats amb el respecte per la natura i el medi ambient.
I vam compartir un gran dia amb els nostres amics!!! Mireu, mireu... (Feu clic a sobre de la imatge)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada