Ànims! Fes clic a sobre de la imatge!
diumenge, 26 de maig del 2013
QÜESTIONARI DE LES HORES
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
RELLOTGE
LES HORES
Aquí teniu un nou enllaç per repassar aquest contingut tan complicat!
En uns dies el tornarem a repassar i ja veureu que a poc a poc ho aconseguirem...
Feu clic a sobre de la imatge i a repassar!!!
En uns dies el tornarem a repassar i ja veureu que a poc a poc ho aconseguirem...
Feu clic a sobre de la imatge i a repassar!!!
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
RELLOTGE
dijous, 23 de maig del 2013
LONGITUD. JOC.
Etiquetes de comentaris:
JOC,
LONGITUD,
MATEMÀTIQUES
LONGITUD. EL TAMANY DELS OBJECTES.
A classe hem mesurat diferents objectes i hem observat que no podem utilitzar la mateixa mesura per tots els objectes. Practiquem més? Som-hi!
Etiquetes de comentaris:
LONGITUD,
MATEMÀTIQUES,
OBJECTES
LA LONGITUD
Tot i que ja vam treballar la mesura de polígons en el segon trimestre, ara aprondim en el tema de les mesures per tal de poder portar el terme el projecte d'aquest curs.
Aquí teniu un enllaç per seguir treballant la longitud. Endavant!

Aquí teniu un enllaç per seguir treballant la longitud. Endavant!
Etiquetes de comentaris:
ACTIVITATS,
LONGITUD,
MATEMÀTIQUES
diumenge, 19 de maig del 2013
SORTIDA BANYOLES
El dilluns passat vam anar d'excursió a Banyoles.
Vam aprendre moltes coses sobre el travertí i la formació del llac. També vam aprendre altres aspectes relacionats amb el respecte per la natura i el medi ambient.
I vam compartir un gran dia amb els nostres amics!!! Mireu, mireu... (Feu clic a sobre de la imatge)
Vam aprendre moltes coses sobre el travertí i la formació del llac. També vam aprendre altres aspectes relacionats amb el respecte per la natura i el medi ambient.
I vam compartir un gran dia amb els nostres amics!!! Mireu, mireu... (Feu clic a sobre de la imatge)
dissabte, 11 de maig del 2013
TENS HORA?
Seguim treballant el rellotge... Després dels quarts... una mica més!!!
T'atreveixes? Doncs ja saps què has de fer! Fes clic a sobre de la imatge!
T'atreveixes? Doncs ja saps què has de fer! Fes clic a sobre de la imatge!
Etiquetes de comentaris:
JCLIC,
MATEMÀTIQUES,
RELLOTGE
QUINA HORA ÉS?
Etiquetes de comentaris:
MATEMÀTIQUES,
QUARTS,
RELLOTGE
PARAULES DERIVADES 2
Etiquetes de comentaris:
CATALANA,
DIMINUTIUS,
LLENGUA
PARAULES DERIVADES
A llengua, estem treballant les paraules derivades.
Aquí teniu un enllaç per practicar els AUGMENTATIUS.
Endavant!
Aquí teniu un enllaç per practicar els AUGMENTATIUS.
Endavant!
Etiquetes de comentaris:
AUGMENTATIUS,
CATALANA,
LLENGUA
EL MONSTRE DE BANYOLES
Preparats per anar d'excursió?
Doncs aquí teniu la cançó! Feu clic a sobre de la imatge i podreu escoltar la música en versió karaoke.
Som-hi!
Doncs aquí teniu la cançó! Feu clic a sobre de la imatge i podreu escoltar la música en versió karaoke.
Som-hi!
dimecres, 8 de maig del 2013
BIBLIOTECA BLANES
Aquest curs hem realitzat diferents sortides per Blanes per tal de conéixer la nostra vila.
Hem anat a la biblioteca i ens ha encantat. Hem après com s'ordenen i classifiquen els llibres, els diferents espais i recursos, les normes d'ús i un munt de coses interessants a través d'una gincama. Ho voleu veure?
Hem anat a la biblioteca i ens ha encantat. Hem après com s'ordenen i classifiquen els llibres, els diferents espais i recursos, les normes d'ús i un munt de coses interessants a través d'una gincama. Ho voleu veure?
Etiquetes de comentaris:
BIBLIOTECA,
Blanes,
SORTIDA
dimarts, 7 de maig del 2013
SANT JORDI
Aquí us deixem algunes imatges del dia de Sant Jordi.
Pel matí, vam fer un punt de llibre en agermanament i per la tarda es va fer l'entrega de premis a la cançó dels diferents grups guanyadors.
Ens ho vam passar molt bé. Esperem que us agradi!
Pel matí, vam fer un punt de llibre en agermanament i per la tarda es va fer l'entrega de premis a la cançó dels diferents grups guanyadors.
Ens ho vam passar molt bé. Esperem que us agradi!
Etiquetes de comentaris:
AGERMANAMENT,
JORDI,
SANT
divendres, 3 de maig del 2013
ERIC. RECOLLIDA DE TAPS.
Bon dia famílies!
Aquesta setmana l'Eric, un company de 1r de la nostra escola, ens ha vingut a visitar a la classe per demanar la nostra ajuda. Necessita que recollim taps per tal de poder comprar els nous implants cloquears nous que necessita, ja que els que té, ja no funcionen del tot bé.
Aquí us deixem el cartell que també trobareu al suro exterior de l'escola on hi ha més detalls.
Esperem la vostra col·laboració.
Gràcies a tothom!
Aquesta setmana l'Eric, un company de 1r de la nostra escola, ens ha vingut a visitar a la classe per demanar la nostra ajuda. Necessita que recollim taps per tal de poder comprar els nous implants cloquears nous que necessita, ja que els que té, ja no funcionen del tot bé.
Aquí us deixem el cartell que també trobareu al suro exterior de l'escola on hi ha més detalls.
Esperem la vostra col·laboració.
Gràcies a tothom!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


