PROVA PINYA MITJA
dissabte, 11 de maig del 2013
EL MONSTRE DE BANYOLES
Preparats per anar d'excursió?
Doncs aquí teniu la cançó! Feu clic a sobre de la imatge i podreu escoltar la música en versió karaoke.
Som-hi!
1 comentari:
Anònim
12 de maig del 2013, a les 21:16
es molt dificil memoritzar aixo en dos dies,és impossible!EL PEBROT VERMELL.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
es molt dificil memoritzar aixo en dos dies,és impossible!EL PEBROT VERMELL.
ResponElimina