Aquí teniu els participants... i la guanyadora va ser... la Laia!
Aquest divendres va tenir lloc la final del concurs de poesia.
Els finalistes van fer una gran lectura de poemes i l'elecció del guanyador va ser difícil.
Aquí teniu els finalistes...
I aquí les guanyadores!!!
L'Ariadna va ser la guanyadora en interpretació de poemes i la Lucia i la Sandra van ser guanyadores en presentació...
Aviat us posarem els seus treballs.
Felicitats a les tres!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada