Abans de marxar de vacances, a l'hora de tutoria unes nenes de la classe ens van fer una demostració de ball. D'altra banda, el concurs literari de l'últim dia el va guanyar en Sergi! Felicitats!
Aquí teniu les imatges de tot plegat.
Esperem que us agradin!
Pero que bien que se lo pasan!!!!!
ResponEliminaya!!
ResponElimina