Alguns nens i nenes de 3rB ja han aconseguit el carnet de taules!
Des d'aquí els volem felicitar i donar l'enhorabona. Ha estat un camí llarg, però ja hi ha molts que ho han aconseguit. Recordeu que cal anar-les repassant per no oblidar-les.
Molt bé!
Tutors de 3r
Marta i jo que estava rumiant i ara ja ho se
ResponEliminase la saven totes perquè li preguntan quasi cada dia
MARIO torres