QUE CADA NIT
SIGUI LA NIT MÉS BELLA
QUE AQUEST ANY NOU
PORTI PAU A TOT EL MÓN
QUE CADA NEN NEIXI SOTA UNA ESTRELLA
ES UN DESIG
I EL VOLEM PER TOTHOM...
Demà dijous, fem entrega dels primers informes de curs. Volem felicitar a tots els que han fet un esforç fins ara i volem donar una empenta a aquells que encara podrien fer més (i que estem segurs que en el segon trimestre ho aconseguiran!). Com diu la lletra de la cançó: "et proposaras per l'any que arriba ser millor que abans"
Al Gener us estarem esperant amb energies renovades i amb molta il·lusió.
Descanseu molt aquests dies i carregueu piles.
És el nostre desig!!! Bones Festes nens i nenes de 3r!!!
Ole!! quina super canço.El Pebrot Vermell.
ResponEliminaMarta, no et sembla????
Respon si us plau
Pebrot Vermell, la cançó ens encanta i per això l'hem volgut compartir en el bloc. Ens ha agradat molt la lletra i la melodia. Un petonàs!
Elimina