PROVA PINYA MITJA

dimecres, 19 de desembre del 2012

CANTEM? UN CAMELL D'ORIENT

Nadales... això ja s'acaba!!! Cantem?

Publicat per Cicle Mitjà - Pinya de Rosa a 14:09
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: CAMELL, CANTAR, Festes, NADAL, NADALES, ORIENT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2015 (11)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2014 (50)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (11)
    • ►  d’octubre (15)
    • ►  de setembre (10)
    • ►  de febrer (10)
  • ►  2013 (90)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de juny (7)
    • ►  de maig (14)
    • ►  d’abril (17)
    • ►  de març (16)
    • ►  de febrer (15)
    • ►  de gener (11)
  • ▼  2012 (67)
    • ▼  de desembre (15)
      • BON NADAL!!!
      • CÀLCUL MENTAL
      • CAGA TIÓ
      • ÉS UN DESIG
      • CANTEM? UN CAMELL D'ORIENT
      • L'ENTRADA DE L'ESCOLA
      • EL BON TIÓ DE NADAL
      • QUAN SOMRIUS
      • OLOR DE NADAL
      • CAVALL FORT
      • CÀLCUL MENTAL
      • JEROGLÍFICS MATEMÀTIQUES
      • CONVIVÈNCIA. MÉS TREBALL EN EQUIP.
      • EL DIÀBOLO. SOM MALABARISTES!
      • MECANOGRAFIA. DEFENSA EL TEU CASTELL.
    • ►  de novembre (33)
    • ►  d’octubre (16)
    • ►  de setembre (3)

Dades personals

Cicle Mitjà - Pinya de Rosa
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.