dimarts, 11 de desembre del 2012

QUAN SOMRIUS

En Francesc de música, ens proposa a tots aquest cançó tan maca.

Us la deixem per anar-la aprenent abans del concert de Nadal. Us animeu a cantar-la amb nosaltres?

Doncs endavant!!! I no deixeu mai de somriure!

"Si estás triste sonríe, porque más vale una sonrisa triste, que la tristeza de no verte sonreir"

4 comentaris: