PROVA PINYA MITJA

dilluns, 24 de desembre del 2012

BON NADAL!!!

Ja arriba el dia de Nadal!

Que passeu un bon dia!

Una mica de música? Doncs fes clic!


Publicat per Cicle Mitjà - Pinya de Rosa a 19:30
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: BON, CANÇÓ, MÚSICA, NADAL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2015 (11)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2014 (50)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (11)
    • ►  d’octubre (15)
    • ►  de setembre (10)
    • ►  de febrer (10)
  • ►  2013 (90)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de juny (7)
    • ►  de maig (14)
    • ►  d’abril (17)
    • ►  de març (16)
    • ►  de febrer (15)
    • ►  de gener (11)
  • ▼  2012 (67)
    • ▼  de desembre (15)
      • BON NADAL!!!
      • CÀLCUL MENTAL
      • CAGA TIÓ
      • ÉS UN DESIG
      • CANTEM? UN CAMELL D'ORIENT
      • L'ENTRADA DE L'ESCOLA
      • EL BON TIÓ DE NADAL
      • QUAN SOMRIUS
      • OLOR DE NADAL
      • CAVALL FORT
      • CÀLCUL MENTAL
      • JEROGLÍFICS MATEMÀTIQUES
      • CONVIVÈNCIA. MÉS TREBALL EN EQUIP.
      • EL DIÀBOLO. SOM MALABARISTES!
      • MECANOGRAFIA. DEFENSA EL TEU CASTELL.
    • ►  de novembre (33)
    • ►  d’octubre (16)
    • ►  de setembre (3)

Dades personals

Cicle Mitjà - Pinya de Rosa
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.