hola el concert va ser molt divertit tots van cantar molt be i els mestres tambe van cantar molt be. teniam molta calor i gracias a les mares de l ampa el concert va ser un exit adeu i bon nadal!!
Si! La veritat és que vam disfrutar molt. Les mares de l'AMPA van fer un gran treball amb l'escenari. Va quedar preciós. Però no ens oblidem de la gran feina que també ha fet en Francesc de música!!! Un petonàs
Dilluns 17 de Desenbre del 2012
ResponEliminaHola,Marta el concert a sigut molt divertit
tots em cantat molt be i em cantat moltes cançons
PEBROT VERD
hola el concert va ser molt divertit tots van cantar molt be i els mestres tambe van cantar molt be. teniam molta calor i gracias a les mares de l ampa el concert va ser un exit adeu i bon nadal!!
ResponEliminaSi! La veritat és que vam disfrutar molt. Les mares de l'AMPA van fer un gran treball amb l'escenari. Va quedar preciós. Però no ens oblidem de la gran feina que també ha fet en Francesc de música!!!
ResponEliminaUn petonàs