Hola, Marta ja a passat tan de temps que casino menrecordo de la clase. MARIO
Mario!!! Ja veuràs com el primer dia ja agafem el ritme i t'enrecordes de tot. Ara descansa, que encara queden uns dies!!!Petonets
hola marta tinc una mala noticia. M'he olbidat de la llibreta de catala. Que creus que he de fer Mario
Estimat Mario, no et preocupis.No tenim català fins el dimecres així que suposo que et donarà temps a fer els deures.Espero que passis un bon cap de setmana.Petonets,Marta.
Hola, Marta ja a passat tan de temps que casi
ResponEliminano menrecordo de la clase.
MARIO
Mario!!! Ja veuràs com el primer dia ja agafem el ritme i t'enrecordes de tot. Ara descansa, que encara queden uns dies!!!
ResponEliminaPetonets
hola marta
ResponEliminatinc una mala noticia. M'he olbidat de la llibreta de catala. Que creus que he de fer
Mario
Estimat Mario, no et preocupis.
EliminaNo tenim català fins el dimecres així que suposo que et donarà temps a fer els deures.
Espero que passis un bon cap de setmana.
Petonets,
Marta.