PROVA PINYA MITJA
dijous, 22 de novembre del 2012
TENIM UN ARTISTA A 4t
Avui, en Kevin de 4tC ens ha vingut a visitar per ensenyar-nos els seus quadres.
Ens han agradat molt! És tot un artista! Mireu, mireu...
2 comentaris:
Anònim
23 de novembre del 2012, a les 13:53
Moltes felicitats Kevin!!!!!!!!!!.El Pebrot Vermell
Respon
Elimina
Respostes
Anònim
4 d’abril del 2013, a les 20:14
ese Kevin como molaa se merece una ola
Elimina
Respostes
Respon
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Moltes felicitats Kevin!!!!!!!!!!.El Pebrot Vermell
ResponEliminaese Kevin como molaa se merece una ola
Elimina