dijous, 22 de novembre del 2012

TENIM UN ARTISTA A 4t

Avui, en Kevin de 4tC ens ha vingut a visitar per ensenyar-nos els seus quadres.

Ens han agradat molt! És tot un artista! Mireu, mireu...



2 comentaris: