PROVA PINYA MITJA
dissabte, 24 de novembre del 2012
CONVIVÈNCIA
Us deixem aquest curt de Pixar perquè volem fer una reflexió sobre el
Respecte pels altres
i les
Conseqüències
del que fem.
A tutoria treballem aquestes idees, entre d'altres, i ens agrada parlar d'aquests temes.
Esperem que us agradi! (Feu clic sobre la imatge)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada