Que lleidetana és la del video no podies haver posat una veu més catalana.El pebrot vermell.
Doncs si! Però a vegades està bé poder conèxier altres coses, no? I més, si ens expliquen una cosa interessant, no creus?
Doncs jo ja se molt de paraules polisèmiques per aixo no li veig la cosa interesant!!!!!!!.El pebrot vermell.
Pebrot Vermell... això és com la pluja... no sempre plou a gust de tothom! Una abraçada.
Que lleidetana és la del video no podies haver posat una veu més catalana.El pebrot vermell.
ResponEliminaDoncs si! Però a vegades està bé poder conèxier altres coses, no? I més, si ens expliquen una cosa interessant, no creus?
ResponEliminaDoncs jo ja se molt de paraules polisèmiques per aixo no li veig la cosa interesant!!!!!!!.El pebrot vermell.
ResponEliminaPebrot Vermell... això és com la pluja... no sempre plou a gust de tothom! Una abraçada.
ResponElimina