PROVA PINYA MITJA
divendres, 30 de novembre del 2012
CONVIVÈNCIA. EL TREBALL EN EQUIP.
Us proposem aquest vídeo per reflexionar sobre el treball en equip.
Què us sembla? Us animem a deixar els vostres comentaris!
2 comentaris:
Anònim
1 de desembre del 2012, a les 15:03
Quin super gol!!!.El Pebrot Vermell.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Anònim
19 de desembre del 2012, a les 21:12
es verdad
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Quin super gol!!!.El Pebrot Vermell.
ResponEliminaes verdad
ResponElimina