Hem desconectat una mica, però ja tornem a ser aquí. Com ha anat fins ara? La veritat és que nosaltres no ens podem queixar. És un temps que hem d'aprofitar i gaudir tot el que es pugui amb les famílies!
Doncs aquí, una mica de repàs de taules de multiplicar, que eren part dels deures d'aquests dies (saber-les totes de memòria i saltejades per tal d'avançar amb les divisions).
Endavant!
Hola, Marta
ResponEliminaAvui per la nit he fet totes les taules de multiplicar. Les he fet totes molt bè i no me he equivocat a ninguna.