L'alcalde Josep Marigó ens va rebre i ens va ensenyar l'oficina de l'amic, el despatx i la sala de plens.
Al acabar, ens va deixar fer preguntes sobre temes que ens preocupen de la nostra vila.
Vam tornar pel mercat de la fruita, buscant i mirant preus.
Des d'aquí volem agrair a les mares i pares acompanyants.
Tutors de 3r.
Si feu clic sobre la imatge... ens podreu veure!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada