No s'obre o triga molt!!!!
Doncs no sé... ho he obert en el meu ordinador i funciona... potser s'ha de descarregar alguna programa...
No s'obre o triga molt!!!!
ResponEliminaDoncs no sé... ho he obert en el meu ordinador i funciona... potser s'ha de descarregar alguna programa...
ResponElimina