Aquests dies hem començat a treballar la poesia.
Aquí teniu un grup de 3rA que es va preparar una poesia per l'hora de lectura i la va recitar en un escenari improvisat.
I la guanyadora de la setmana va ser.... l'Ariadna!!!
Felicitats Ariadna. Et tornarem a escoltar el dia de la gran final. Enhorabona a les altres participants perquè s'ho havien preparat molt i molt bé.
P11A11T11R11I11C11I11A YO NACI EL 23 DE DICIEMBRE DE 2004 P(A(T(R(I(C(I(A)
ResponElimina