Hola martaaquest dies no he pogut anar al cole per que estavamalalt MARIO
Estimat Mario, com estàs? Espero que et recuperis aviat. Petonets
Hola marta
ResponEliminaaquest dies no he pogut anar al cole per que estava
malalt
MARIO
Estimat Mario, com estàs? Espero que et recuperis aviat. Petonets
ResponElimina