Avui hem començat a treballar amb el tangram.
Sabeu què és? Doncs el TANGRAM és un joc xinès molt antic, que consisteix a formar siluetes de figures amb la totalitat d'una sèrie de peces donades.
Les figures formades han de fer servir totes les peces sense encavalcar-les ni sobreposar-les.
Practicar amb el tangram permet desenvolupar la intel·ligència i la ment.
Mireu com ens hem divertit i hem après!
hola soc en victor carrasco de la clase 3rc muhahahahahahahahaha
ResponEliminahola vior soc la sara escmilla
Eliminahola victor soy la saa 3rc ajajajjaajajja m'agrada molt la foto
ResponEliminahola sara no avias dit que el david avia posat un comentari
ResponEliminaCom mola el blog de l escola!soc en victor carrasco pérez de la clase 3rC me gusta el bloc
ResponElimina