A l'hora d'expressió escrita estem treballant els contes. Aquest cap de setmana la feina d'expressió escrita és seguir un conte a partir d'un plantejament donat. Per si acabeu i voleu seguir fent contes (VIGILEU, QUE AQUESTS SÓN BOJOS), aquí us deixem un enllaç (feu clic sobre la imatge).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada