Os quiero felicitar por el blog, es muy interesante, aunque no recibais muchos comentarios seguir así!!!!Lola. (mama de Patricia!)
Gracias Lola por los ánimos!!! Seguiremos trabajando!Un abrazo
jajajajajajaja
Hola!!!Jo soc en David,en David Romero de 3rC.M'encanta el blog de pinya de rosa.
y ami
Hola David! Estem molt contents de saber que t'agrada!Una abraçada
hola felicito a aquest blog es fantastis de sara escamilla 3rc
hola mencanta el blog el felicito victor carrasco 3rc
Jeromarta me gusta como vistes
Gràcies a tots pels comentaris. Jero, a mi també m'agrada molt el teu pentinat!Petonets
hola es molt bonic el bloc soc maitane de 3rc
es una passada el bloc mencanta de Elsa de 3rc
Gràcies Elsa!Nosaltres també estem molt contents de portar-lo endavant!Una abraçada
Hola soc al Victor Carrasco Pérez de 3rC aquet bloc sempre M'encantarael felicito segiu aixi una abraçada a tots els profesors de 3r
Gràcies Victor. Fa molta il·lusió trobar comentaris així!
hola soc la carla de 3rc mencanta el blog i la meva escola una abrasada ven forta i moltes feliçitats al jordis i a l`albert
feliç dia de sant jordi avui he sortit de l escola i e anat al sant del jordi ens an regalat ua rosa a cada nena!!!!! me posat nerviosa. carla 3rc
Os quiero felicitar por el blog, es muy interesante, aunque no recibais muchos comentarios seguir así!!!!
ResponEliminaLola. (mama de Patricia!)
Gracias Lola por los ánimos!!! Seguiremos trabajando!
EliminaUn abrazo
jajajajajajaja
EliminaHola!!!Jo soc en David,en David Romero de 3rC.
ResponEliminaM'encanta el blog de pinya de rosa.
y ami
EliminaHola David! Estem molt contents de saber que t'agrada!
ResponEliminaUna abraçada
hola felicito a aquest blog es fantastis de sara escamilla 3rc
ResponEliminahola mencanta el blog el felicito victor carrasco 3rc
ResponEliminaJero
ResponEliminamarta me gusta como vistes
Gràcies a tots pels comentaris.
ResponEliminaJero, a mi també m'agrada molt el teu pentinat!
Petonets
hola es molt bonic el bloc soc maitane de 3rc
ResponEliminaes una passada el bloc mencanta de Elsa de 3rc
ResponEliminaGràcies Elsa!
ResponEliminaNosaltres també estem molt contents de portar-lo endavant!
Una abraçada
Hola soc al Victor Carrasco Pérez de 3rC aquet bloc sempre M'encantara
ResponEliminael felicito segiu aixi una abraçada a tots els profesors de 3r
Gràcies Victor. Fa molta il·lusió trobar comentaris així!
ResponEliminahola soc la carla de 3rc mencanta el blog i la meva escola una abrasada ven forta i moltes feliçitats al jordis i a l`albert
ResponEliminafeliç dia de sant jordi avui he sortit de l escola i e anat al sant del jordi ens an regalat ua rosa a cada nena!!!!! me posat nerviosa.
ResponEliminacarla 3rc