PROVA PINYA MITJA

diumenge, 26 d’abril del 2015

MURALS DE SANT JORDI

Alguns alumnes de Cicle Mitjà va participar en l'activitat de Murals de Sant Jordi organitzada per l'ajuntament de Blanes.

Mireu, mireu!!!


Publicat per Cicle Mitjà - Pinya de Rosa a 16:36
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: JORDI, MURALS, SANT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ▼  2015 (11)
    • ►  de setembre (1)
    • ▼  d’abril (2)
      • MURALS DE SANT JORDI
      • Alumnes de 3er
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2014 (50)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (11)
    • ►  d’octubre (15)
    • ►  de setembre (10)
    • ►  de febrer (10)
  • ►  2013 (90)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de juny (7)
    • ►  de maig (14)
    • ►  d’abril (17)
    • ►  de març (16)
    • ►  de febrer (15)
    • ►  de gener (11)
  • ►  2012 (67)
    • ►  de desembre (15)
    • ►  de novembre (33)
    • ►  d’octubre (16)
    • ►  de setembre (3)

Dades personals

Cicle Mitjà - Pinya de Rosa
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.