PROVA PINYA MITJA

dimecres, 10 de desembre del 2014

RECICLEM

A l'escola estem treballant el reciclatge. 

Ens han portat contenidors de tots colors i procurem fer-ho bé. No tens clar on has de posar les coses? Doncs si vols, aquí pots practicar! Fes clic...

Publicat per Cicle Mitjà - Pinya de Rosa a 19:00
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: MEDI, RECICLAR

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2015 (11)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (3)
  • ▼  2014 (50)
    • ▼  de desembre (4)
      • RECICLEM
      • CIUTAT / POBLE
      • MULTIPLICACIONS. CARRERA DE GRANOTES
      • FRASES FETES
    • ►  de novembre (11)
    • ►  d’octubre (15)
    • ►  de setembre (10)
    • ►  de febrer (10)
  • ►  2013 (90)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de juny (7)
    • ►  de maig (14)
    • ►  d’abril (17)
    • ►  de març (16)
    • ►  de febrer (15)
    • ►  de gener (11)
  • ►  2012 (67)
    • ►  de desembre (15)
    • ►  de novembre (33)
    • ►  d’octubre (16)
    • ►  de setembre (3)

Dades personals

Cicle Mitjà - Pinya de Rosa
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.