PROVA PINYA MITJA

dilluns, 15 de setembre del 2014

BENVINGUTS

Alumnes i famílies de 3r,

Benvinguts a aquest nou curs escolar 2014-2015.

Esperem que sigui un gran any i aprofitem per recordar-vos que la reunió d'inici de curs es farà aquest DIJOUS DIA 18 DE SETEMBRE a les 16.45h. 

Fins aviat!

COMENCEM UN NOU CURS

Anna, Elvira i Marta


Publicat per Cicle Mitjà - Pinya de Rosa a 20:24
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: BENVINGUTS, INICI, REUNIÓ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2015 (11)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (3)
  • ▼  2014 (50)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (11)
    • ►  d’octubre (15)
    • ▼  de setembre (10)
      • RECORDEU FAMÍLIES...
      • CONTES
      • QUINA HORA ÉS?
      • FAS TARD? MIRA EL RELLOTGE!
      • TENS HORA?
      • COS HUMÀ. OSSOS I MÚSCULS
      • ALFABET
      • CAN VANDRELL
      • Benvinguts al 3r curs!!
      • BENVINGUTS
    • ►  de febrer (10)
  • ►  2013 (90)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de juny (7)
    • ►  de maig (14)
    • ►  d’abril (17)
    • ►  de març (16)
    • ►  de febrer (15)
    • ►  de gener (11)
  • ►  2012 (67)
    • ►  de desembre (15)
    • ►  de novembre (33)
    • ►  d’octubre (16)
    • ►  de setembre (3)

Dades personals

Cicle Mitjà - Pinya de Rosa
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.