Us ha agradat el projecte? Estem molt contents de poder treballar "Vull un enciam". Ha estat un projecte preparat amb molta il·lusió i des d'aquí felicitem als responsables de poder fer-ho possible.
Ha estat una setmana molt divertida i hem après molts aspectes nous que ja coneixiem una mica però que hem tingut la possibilitat de portar-los a la pràctica.
Esperem els vostres comentaris del que més us ha agradat!
M'ha agradat molt el projecte i tambe m'ha agradat
ResponEliminamolt vull un enciam
M´HA AGRADAT MOLT EL PROJECTE TRACTAVA MOLT DE EL TREBALL EN GRUP I JO SOC UNA NENA QUE LI AGRADA MOLT EL TREBALL EN GRUP, I TAMBÉ TRACTAVA DE LES MATEMÁTIQUES I A MI M´ ENCANTEN LES MATEMÁTIQUES.
ResponEliminaUNA PREGUNTA: EN EL PAPER DEL MATERIAL DEL CURS VINENT POSAVA NO PILOT AIXO SINGNIFICA NINGUN PILOT O UN TIPO DE PILOT NO ??????
Marta´
ResponEliminaa mi m'ha agradat les dues coses .
Les profes i profesors de 3r son super guais!!!
Agent 23
Super super super... ENCIAM
ResponEliminaGràcies pels vostres comentaris!!!
ResponEliminaDel material, ens hem referit als bolígrafs pilots com a aquells que traspassen les fulles i fan que la presentació de les llibretes empitjori. Són els de tinta més líquida. Si teniu algun dubte i ja els teniu, porteu-los i en parlem...
ResponEliminaMarta gracies per respondre
ResponElimina