PROVA PINYA MITJA
divendres, 28 de setembre del 2012
PLÀSTICA
Aquesta setmana, a l'hora de plàstica vam estar fent punts de llibre per l'agenda.
Vam pintar el fons amb colors de fusta i vam retallar el nostre nom i el vam enganxar.
Aquí us deixem uns quants! Us agraden?
3 comentaris:
Anònim
1 de novembre del 2012, a les 12:01
de que clase son?? sara escamilla 3rc
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Cicle Mitjà Pinya
3 de novembre del 2012, a les 15:15
Hola Sara. Són de 3rA.
Una abraçada.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Anònim
6 de novembre del 2012, a les 13:00
gracias
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
de que clase son?? sara escamilla 3rc
ResponEliminaHola Sara. Són de 3rA.
ResponEliminaUna abraçada.
gracias
ResponElimina